Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Nowości
Zasilacz 12V 1.5A
Zasilacz 12V 1.5A
4,49 zł
szt.
AcBel 12V 1.67A
AcBel 12V 1.67A
5,49 zł
szt.
Hypercom 12V 1.4A
Hypercom 12V 1.4A
4,49 zł
szt.
Zasilacz 13.8V 1.53A
Zasilacz 13.8V 1.53A
14,99 zł
szt.
DVE 12V 1.5A
DVE 12V 1.5A
1,99 zł
szt.
Bestsellery
Pokemon Go Plus Go-tcha Auto łapanie pokemonów + Gift
Pokemon Go Plus Go-tcha Auto łapanie pokemonów + Gift
169,99 zł 139,99 zł
szt.
LEI 12V 500mA
LEI 12V 500mA
2,49 zł
szt.
Travel Charger 5V 500mA Mini USB
Travel Charger 5V 500mA Mini USB
1,23 zł
szt.
LEI 12V 1.25A
LEI 12V 1.25A
3,49 zł
szt.
LEI 9V 1A
LEI 9V 1A
5,99 zł
szt.
Sony 12V 1.2A
Sony 12V 1.2A
3,99 zł
szt.
Arris 12V 1A
Arris 12V 1A
3,49 zł
szt.
Astec 12V 1.35A
Astec 12V 1.35A
4,99 zł
szt.
Opaska Silikonowa Go-tcha Pokemon Go Czarna
Opaska Silikonowa Go-tcha Pokemon Go Czarna
14,99 zł 13,99 zł
szt.
Switching Power Supply 12V 1.4A
Switching Power Supply 12V 1.4A
2,49 zł
szt.
LEI 12V 1.25A
LEI 12V 1.25A
2,99 zł
szt.
Ktec 12V 1.5A + PIN
Ktec 12V 1.5A + PIN
3,99 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Informacje o gwarancjach:

Reklamacja z tytułu gwarancji.

  1. Produkty oferowane przez sprzedawcę posiadają gwarancję sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
  3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.
  4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

 

Warunki reklamacji:

Reklamacja z tytułu rękojmi.

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec Klienta będącego konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
  2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zasilacze24@holandpoland.pl lub pisemnie na adres: ul. Kolejowa 52, 63-500 Ostrzeszów.
  3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
  4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Kolejowa 52, 63-500 Ostrzeszów.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  6. W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
  7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

 

Warunki zwrotów:

  1. Z zastrzeżeniem pkt 5, Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a konsument ma obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  4. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy sprzedaży:

a)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

c)       w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

d)      w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

e)      w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

  1. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje zarówno sprzedawcy, jak i klientowi (konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl